Showing posts with label field trip. Show all posts
Showing posts with label field trip. Show all posts

Tuesday, 3 April 2012

Saved Links

Hokahoka

http://bit.ly/HKV5wy


獨門意菜 Fusion松露軟心蛋

http://bit.ly/HecwQw



粗獷美菜大啖肉 Factory 99食晏錦囊



kindergarten


Le paradis


Rondavy's Artisan Kitchen


Unar Coffee Company


工廈平歎靚菜 清新澳洲Cafe


高質西餅大激鬥


清甜鮮香 雞湯拉麵


登門造訪 吃一頓丹麥住家飯


新麵貌 慢煮Noodles Bar

http://bit.ly/HeOYeE


集各家煮意 摩登西西里菜


喜知次

http://bit.ly/HVh4zX


綠色生活﹕鼠尾草 齒留酥香 香草煮意(三)


綠色生活﹕百搭百里香 香草煮意(二)

http://bit.ly/HUH2QE


茶餐廳新招!高科技吸客生意大增



Saturday, 10 March 2012

Friday, 7 October 2011

Field Trip Report September

Brunch Club & Supper
食早餐
話說O個日O岩O岩先去完Habitu既咖啡班, 一上完就走去食

一入去既感覺: 好逼, 好嘈, 好似飲茶, 我明係要搵錢, 但係真係嘈丫ma
野食: 有圖有真相

這個Egg benedict的荷蘭汁只有牛油味同埋牛油味, 就如拍一大舊牛油入口, 你中意食牛油既(好似我咁成舊隊既),未會中意食LOR

但係個muffin 底好正

 奄列, err未就係奄列lor, 就係一個奄列應該係點佢就係點lor, 唔識講, 反而我中意個包

類似full breakfast既野, 早餐其實好正, 都係一個個Item分開整, 又唔駛話佢地夾唔夾, individual樣樣好食, err, 其實就係煮熟佢(當然樣樣野點整得好食個Technique都唔同), 好好搵

另外,佢D咖啡都幾好


#2 Crema @ 尖沙咀

Openrice 評價好好

就去試下, 朱古力蛋糕 , 冇咩特別, 同埋佢用硬身朱古力做隔層同頂, 切起上黎食好麻煩

另外仲有意粉同pizza, 不過係比較失望, pizza係買番黎, 意粉就過林, 汁就係一堆cream


野食唔同佢計較啦, 其實最緊要係杯咖啡, 平時淨係飲cappuccino既我為左佢既latte art去飲latte, 
好得意

有貓有兔仔, 未飲都加哂分


加上佢地都好飲, 比18 grams 同上面O個間好,

再次嘆息做咩冇好D既野食

#3 Linguini Fini

今次山長水遠出中環食
家庭式而唔係高檔餐廳既感覺

好香既芝麻

意大利flatbread, 食完我想自己整, 好好食, 又有脆,又熱, 簡簡單單好好食.

Auther Ave, Linguini with Clams 
用fresh pasta, 下面個清湯其實幾油, 但係好香. 多油就香架啦, 但係佢有意大利既感覺

水牛芝士茄子, 用左D脆野包住, 唔知係唔係炸到咁, 不過好咸咸咸咸咸咸
超重口味

Carbonara, lee個意粉就冇咁彈, 係就係冇咁cream既漏,但係又少左種carbonara既感覺, 不過都係好食既


Fazzoletti “Nose to Tail Bolo”意大利正方形意粉配豬肉醬‧小牛與牛尾蕃茄醬 , 個名好長, 其實就好似一塊塊布咁, 茄醬酸酸地但係好濃, 又有O個一下kick等你會係咁食落去, 我覺得好正

仲未食夠啦一定, 甜品

Tiramisu , 玩野既tiramisu, 蛋糕底cheese中間雪糕o係頂 , 唔用朱古力粉, 用朱古力糖, 我覺得佢係分子料理左架啦 食得左傳統野玩玩佢其實真係冇咁悶




Ananas straciatella

上次去完意大利, 學到既意大利文 1.ananas=菠蘿, 係咁多, 後面我都唔知係咩
餐牌話係雞蛋奶泡, 好輕,食緊冇野咁lor. 

蝕左, 應該試佢個hot chocolate affogato, O岩O岩睇先知佢係招牌野, 又做唔夠research 啦, 唔緊要, 一定有下次!

Wednesday, 21 September 2011

Coffee cupping class

Venue: Cafe habitu, or cafe 白必圖

事源番工好拿悶既時候, 見到YAHOO style 文章 唐樓上的意式咖啡學院

被圖片同介紹吸引
神心地報左星期日晨咁早既mini cupping class

星期日十點半要到銅鑼灣真係玩咩?!?!

我第一個到, 樓上一個人都冇, 冇野做影下相










佢D佈置有feel到我幻覺我影相影得好左....

入正題

上堂人齊都人六個人, 其實幾O岩一堆朋友包左一班自己上, 可能仲會比較放D同比較敢問問題

成個地方就係一個人講, 一個O係後面準備咖啡

首先又係簡單介紹下, cupping就好似人地去試紅酒咁, 用最簡單既方法去沖一杯咖啡, 通常都係會用french press, 因為french press is no more then 將D粉浸熱水之後等等等, cupping 主要係可以由幾個方面去分析一杯咖啡, 分別係

  • AROMA
  • BODY
  • ACIDITY
  • FLAVOUR
  • AFTER-TASTE
一陣慢慢逐樣講

講豆先

豆最基本分三大產區
  1. Latin America
  2. Asia Pacific
  3. Africa
同一個產區既豆就好似同一個呀媽咁, 會有佢地既基本特性, 但係同一個呀媽生D仔都可以唔同樣, 分別受環境呀種植方法O個D影響, 所以呢, 要講到咁, 就可以話lee個世界係唔會有2杯相同既咖啡 (er, 都唔係既你沖左一杯之後倒開兩杯未得lor)

cupping 既次序都好緊要, 就好似食野咁, 由淡味食到重味
最淡既係 latin america -->asia pacific -->africa

先飲 costa rica, 由聞開始, 成日聽到D人講咩花香, 泥土, smoky. 其實唔係真係聞到O個一樣既味, 只係一種感覺, 例如花香咁, 唔係真係有花味, 其實只係一種淡淡地, 清新既感覺 (都唔知作出黎D人諗咩,係唔係用黎昆人,等D人以為自己個鼻真係咁差)

Aroma example

  • 花香--> Refreshing
  • Smoky-->煲燶左, 有煙呀!!! 
  • Earthy --> 就好似食泥咁lor, 泥土味ma



聞完之後就係slurp, 即係輕輕咁sip 一下, 點解, 因為你杯野仲係好熱

Body就係O個一啖O係條利既感覺, 可以係light/heavy, 其實就係淡/濃既簡單D講

Acidity就係酸度lor, 又唔係擺凍左O個隻(擺凍左乜都酸, 因為咖啡入面有丹寧酸,放得耐就會愈黎愈多你就覺得杯野好難飲, ) 係佢自己本身

acidity 又有可能會俾AROMA 影響到, 例如如果係比較smoky 既, 明明係同一樣酸飲落會覺得冇咁出. 特別一提就係asia pacific 既豆通常酸度都係好低

Flavour 就係一啖O拍落去o係喉嚨feel到既味道  同aroma一樣 D名又係昆人

分別有

  • 朱古力(仲有得分milk同dark) -->其實又係感覺 (sweet, smooth, sticky)
  • Nuts -->所謂既nutty flavour, 通常aroma smoky就會中
  • Herbs -->涼茶味

最後就係After-taste, 就係D味可以留到O係個口度幾耐, 通常都係同杯咖啡body有關, strong d既通常就會留得耐, 但係奇怪既係今日試左杯 Uganda- africa, africa豆after-taste應該係會比較長,但佢係完全一飲完個味就唔見左, 好神奇


之後仲有講好多野不過要俾D時間我慢慢recall